De mens achter het masker


Een seminar over begrijpen en begrepen worden

Hoe kunt u met mensen samenwerken als u ze niet begrijpt?
Hoe houdt u klanten en medewerkers tevreden en betrokken?
Wordt uw boodschap soms verkeerd geïnterpreteerd?
Wilt u meer grip op het voorspellen van gedrag van anderen?


De schaal van emoties

Emoties, we zien ze dagelijks om ons heen. Mensen die enthousiast zijn of ongeïnteresseerd, ingehouden wrok, boosheid, verdriet en angst, om er maar een paar te noemen. Hoe meer u hierover begrijpt, hoe beter u deze emoties kunt sturen, bij uzelf, maar ook bij uw personeel uw relaties en zelfs bij uw klanten.

Efficiënt communiceren

Efficiënt communiceren kan u veel tijd besparenDe Schaal Van Emoties  hangt samen met communicatie. Welke manier van communiceren past het best bij een bepaalde emotie?

De menselijke factor speelt dus een grote rol bij een prettige samenwerking, zowel intern als extern met uw klanten en relaties. In een goede sfeer worden betere resultaten geboekt. In deze lezing krijgt u kennis die u direct kunt toepassen zodat ook u de menselijke factor beter kan sturen.

 

 

Vraag informatie aan

Wilt u weten wanneer het eerstvolgende seminar is? Klik op onderstaande button en wij nemen contact met u op!

Neem contact op!